Finish

Nu är det som såhär att grovjobbet börjar bli klart. Lite extrapimp tillkommer alltid. Det är inte världens mest chillade grej att hålla på i koderna när man har torra linser, ne.


Som vi ser här har jag lagt till färg på det kursiverade och fetstilta, för att det är fränt. Har stora planer på länklistan till höger. Jag vill få in alla medlemmarna med bild och presenation. olala.


Planering:
Slutpimpa
Finedita
Lägga till lite Kategorer


Denna text är mest för att det är häftigt att kolla det kursiverade och fetstilta.
PS. Detta inlägg tas bort när bloggen kommer igång ^x^'

Kommentarer
Postat av: Teo

Åh så fränt! Det kommer bli så najs! =D Du borde få typ, betalt 8-D av nån. Typ. Betalning genom typ... upplysning... om människans existens. JAG LÄSTE OM EXISTENSIALISMEN PÅ WIKIPEDIA BTW, jag orkade inte läse allt men det verkade JÄTTESMART :O även om vissa punkter lackade... ja iallafall, du är jätteduktig ^-^ I can't wait to get started!

2009-03-17 @ 23:13:02
URL: http://baka-levi.blogspot.com
Postat av: yrs

FAN VAD HET BLOGG NI HAR!

2009-03-21 @ 18:52:59
Postat av: Ciz

Jag vet det är jättefränt!!!! xD och betalt? na. vem vill betala Cicci? ey! man kan sätta in anonser!! visserligen säljer vi oss så hårt då men yä. Man får pengar! (ska läsa om existensen igen)



Och vår blogg är HET Yrs :D

2009-03-27 @ 17:11:17
URL: http://icclingcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0